Beursvloer Zwolle 2017 een groot succes!!

donderdag 13 april 2017

De tiende editie van Beursvloer Zwolle, die dit jaar te gast was bij hogeschool Windesheim, heeft een fantastisch resultaat behaald. Zo'n 95 bedrijven en organisaties waren woensdag 12 april aanwezig en hebben onderling 121 matches afgesloten ter waarde van €72.861,-.


De beursvloer werd mogelijk gemaakt door de bijdrage van onze partners. Een speciaal bedankje gaat uit naar de gastlocatie, Hogeschool Windesheim. En Martijn van Hese, voorzitter van de Partij van Cultuur, die de presentatie van het evenement vol energie heeft verzorgd. Hij heeft daarnaast een livevlog op Facebook en Twitter gemaakt van deze avond, deze willen wij jullie niet onthouden. Gewoon Appeltaart heeft alle aanwezigen getrakteerd op een heerlijk appeltaartje. Maar er zijn veel meer partijen betrokken die onmisbaar zijn voor dit evenement. De aanwezig organisaties en bedrijven hebben gezorgd voor een fantastische energie, waardoor al deze mooie matches tot stand zijn gekomen.

Blijf op de hoogte

Tijdens Beursvloer Zwolle zijn foto's gemaakt door Bernard Ensink, enkele foto's staan nu al online net als de 121 matches. Ook de video, gemaakt door studenten van Landstede komt, op een later tijdstip online. Volg ons daarom op Facebook, Twitter en/of Instagram!




Agenda

Masterclass 'Online zichtbaar zijn'

Dit idee ontstond tijdens de beursvloer waarbij organisaties en bedrijven handelen met gesloten beurzen. In de twee uur durende masterclass gaat hij in op het belang van doelstellingen en legt hij uit hoe je je doelgroep helder krijgt. Ook behandelt hij de zeven psychologische principes van Robert Cialdini en gaat hij nader in op contentmarketing en social media marketing. Alles om jou de handvatten te geven om vrijwilligers te werven. De masterclass is gratis toegankelijk voor iedereen die verantwoordelijk is voor het werven van vrijwilligers binnen Zwolse vrijwilligersorganisaties. Basiskennis van online marketing is een must voor deelnemers. Iedereen die wil deelnemen, werkt wekelijks of maandelijks aan de website en beheert of heeft kennis van de social media van de vrijwilligersorganisatie.